bebegimmm60 Kızlar şuan bebişim 14+2 haftalık ama ultrasonda 1 hafta önde gidiyor yani şuan 15 haftalık olması lazım doktorum 18. haftada çağırmıştı kontrole. Sizce cinsiyet öğrenmek için gitsem erken mi olur görünür mü cinsiyeti sabırsızlanıyorumm
Azra00 bebegimmm60 ben 11+3 de öğrendim gözüktü 😇bebeğin pozisyon uygunsa doktorunuzda işinde başarlıysa cinsiyet görür belli olur
bebegimmm60 elifnr47 Hafgkamdkgm yaa inşallah gösterir o zaman bekleyemicem bu hafta gideyim kontrole 😍
Hafgkamdkgm Görünür. Ben bugün gittim 16+3 günlük ultrasona göre. Göstermedi ama gösterse kesin söylerdim dedi doktor. Bu haftalar arttık net gösterirmiş
bebegimmm60 Azra00 aaa ne güzel benim doktorum o haftalarda henüz çok küçük kesin bişey diyemem demişti
Azra00 bebegimmm60 doktordan doktora değişiyor canım benim doktorum pipisini de gösterdi çok emin konuştu 24+3 olduk detaylıda da değişmedi