Dkmsnsmsp Selam kızlar 24+3 hamileyim bazen arada böyle kalp atışım fazla hissediyorum güm güm diye neden böyle bise oluyor uzanınca falan da oluyor böyle olan varmi aranızda
Busrata33 Dkmsnsmsp bilmiyorum 17.haftadayım kalbim gümbür gümbür çarpıntım var 1haftadır ara ara oluyor.Nefesim daralıyor gibi hissediyorum
ddilaraas Bende çok yaşıyorum onu 33 haftadayım kalp atışım 130 A falan çıkıyor normalmiş çok şekerli yeme karnınınıda şişircek kadar bi anda yeme dedi doktor
Dkmsnsmsp ddilaraas anladım canım fark ettim birden yiyince oluyor aynen az bise bise yiyorum anında karnım davul gibi oluyor ya😳😳😳