Gulerglfdn Kizlar bugün kese gözüktü ultrasonu aldım fakat kese hangisi oluyor anlayamadım yardımci olur musunuz??! https://photos.app.goo.gl/ECQtE7xYh8XvgBRc7
Youngmotherr Gulerglfdn bilmiyorum doktorun bir şey söylemedi mi? Kanama alanı gibi de duruyor korkutmak istemem
Gulerglfdn YigitPoyrazMomm fotoğrafın bağlantısını kopyaladım bebegi görmek için iki hafta sonra çağırdı
Harvicell Gulerglfdn canım 4 haftalık yazmışsın yorumlarda büyük yuvarlak olamaz 4 haftada kese çok küçük olr o yüzden + işaretinin altında büyük ihtimal , görünmüyor pek +kapatmış .