Zaten her yere arabayla gidiliyor ama arabadan indikten sonra ? Bence bebek arabası şart ben kışın doğum yaptım joie aldım ama öndeki koltuk tam yatmıyordu o yüzden doğumdan itibaren değildi ama önemli değildi çünkü kışın bir yere çıkılmıyor. Gittiğimiz yerlere pusetlerle gidiyorduk ama çok ağır