Cyd canim ben ilk basta oraya gidiyodum benim görümcem orda calisiyor kesinlikte tanidigin yoksa sen bi hicsin orda 5 dkda kontrol ediyolar dogru duzgun kimseye bi aciklama yapmiyolar doktorlarin yanindaki o sekreterler surekli azarliyolar yok ses yapmayin yok konusmayin falan filan ama tanidigin varsa cok rahatsin ben hemen giriyodum baya ilgileniyolardi. Dogum hanedeki doktorlara iyi diyorlar ama sanci odalari cok kotuymus ben gorumcem olmasina ragmen yinede biraktim tip fakultesine gectim