Naz_37_can86 İki aydır deniyorum olmadı. Ovulasyon testi aldım onunla denemek istiyorum deneyen varmı
Pemberuya Naz_37_can86 ben ovülasyon testi kullandım ama işe yaramadı ya regl bittikten sonra 2+3 er gün arayla değerlendirdik öyle tuttu ama inşallah sizde tutar ☺️
Gizemmiray35 Naz_37_can86 canım benim arkadaşım 38 yaşında yeni evlendi 39 girecek hatta 6.ayında hamile kaldı içini ferah tut yaşın çok geç değil bence
kalorisizpatates Pemberuya 2+3 tekniği nasıl oluyor anlatabilir misiniz acaba? Geçen ay ilk defa korunmayı bıraktık ve denedik olmadı birde o yöntemi deneyelim.
ElifTzl Naz_37_can86 Yaşa takılma canım.39a girdim gecen ay 39 haftalik hamileyim.Hem de geri cekilme ile plansiz gebelik benimkisi🙄
Denizegeabioluyor Naz_37_can86 yaşın degil yumurtaliklarinin durumu onemli canim benim bi komsum 44 yasinda ilk denedigi ay hamile kaldi şahsen ben ilk cocugumu 8 ay denedigimde oldu anca ve 22 yasindaydim😊 2ay uzun bi zaman degil senin icin denemeye devam et folikasite basla derim yumurtlama gunlerini takip et
Naz_37_can86 ElifTzl maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Olursa inşallah benimkide 3. Çocuğum olacak tabi rabbim verirse
Deniztrn ElifTzl 34 yaşındayım. Hep üçüncüyü 40ımdan 1 gün önce doğurcam diyorum. İdolüm yaptım seni 🤣🤣
Pemberuya kalorisizpatates Benimde 6 ayda falan anca tutuyor regl bittikten sonra ilişkiyi 2 gün sonra ve 3 gün sonra gibi gibi yumurta bitene kadar devam ettirmeniz gerekiyor ☺️ İnstada mfk yöntemi var onun taktiği ama işe yarıyor bence✅
Naz_37_can86 Deniztrn ayy çok istiyorum yaa 🤲rabbim isteyen herkese nasip etsin bebek kokusunu özledim en küçüğüm 9 yaşında😍
Naz_37_can86 Denizegeabioluyor bu ay ovulasyon testi kullanıcam bakalım nasıl olacak bide 13 ne randevu aldım kadın doğuma
Beybicik Naz_37_can86 Yaşınız geç değil, bunu kafaya takmayın. 37 yaşındayım, 10+5 hf gebeyim, yanlışlıkla oldu 😁 oluyor yani, 2 ay gebelik denemesi için çok kısa bir süre, ümitsizliğe kapılmanın hiç gereği yok.