Canımız kızımıza kavuşmamız🙈
36 haftanın bitimine yakın artık çok ağırlaştım doğsun da yüz üstü yatıp tuvalete gitmekten kurtulsam dediğim günün gecesi 4,5 da hiç bir belirti yokken uykuda suyumun gelmesiyle uyandım ama bildiğiniz bütün su döküldü direk eşimi uyandırdım o direk hasteneye gidelim dedi gideceğimiz hastane 1,5 saat uzaklıkta bende duş alayım öyle gidelim dedim duş aldım sıcak suda çök kalk yaptım belimi ovdum sonra duş ve abdest alıp hazırlanıp yola çıktık gidene kadar hep dua ettim saat 6 ya doğru hastanede olduk açıklık kontrol edildi 3 cm di yatış yapıldı çatı muayenesinden sonra adet sancısı gibi sancım başladı oda da yürüdüm çök kalk yaptım nts den sürekli kontrol edildim 9 da 5 cm olmuştu suni verip hızlandıralım dedi doktor en düşük dozda verildi ondan sonra sürekli yatakta nts takılı kaldım sancı başladı 3 dk arayla 1 dk sancı giriyordu 1 dk sırtım koyacak gibi oluyordu ama 3 dk sanki hiç o sancı çeken ben değilim gibi 11 de tam açıklık olmuştu ıkınma geldikçe ıkın dedi ıkınıyordum 40 dk falan geçtikten sonra doğumu başlatıyoruz dedi ıkınma gelince sertçe ıkın hiç bırakma dediler ama asla nefesim yetmiyordu ıkınıyordum ama çıkmıyordu en son kesik atmak zorunda kaldı doktorum ve bebeğim boynunda 2 kat dolanmış kordonla çıktı ama o his paha biçilemez sanki hiç doğum yapmamış gibi kuş gibi oluyorsun dikişleri atarken de kesi atarken de uyuşturdu hissetmedim inanılmaz üşüdüm resmen tir tir titriyordum üstüme sıcak battaniye örtüp bebeğimi giydirip getirdiler emzirdim ve artık kollarımdaydı yavrum çok şükür rabbim sağlıkla isteyen herkese yaşatsın çocuğu olmayan doğum yapacak olan herkese dua ettim 🤲🏻❣️