Bundan bir ay önce kanama sonucu Esenler Medipol hastanesinde acilde iğne yaptırdım. Sonrasında ağrı ve batma oluştu. Daha önce başka bir hastanede yaptırdığımda da ağrı olmuştu ama bir hafta on güne geçmişti. Şuan yürürken zorlanıyorum, bazen aşırı batma oluyor kemiğimde, yürürken topallıyorum. Bu durum normal mi acaba yaşayan var mı?