yagmur_3566 benimde ilk sezeryan istiyordum burda post açtım normale döndüm aslında normal istiyordum ama vücuduma güvenmediğim için sezeryan istiyordum burda post açınca fikrim değişti falan ama hala arada korku gelmiyor desem yalan olur ufak bir agrım olduğunda bile uzanıyorum adet ağrısı da çok olan biri değilim ona rağmen acı eşiğim çok yüksek değil ama sanırım sezeryan olucam ya tabi bebegede bağlı bakalım o nasıl gelmek isticek rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşAllah