beyzacmvrc benim son zamanlarıma kadar neredeyse lekelenmelerim oldu. o yüzden ben de çok çok hareketsiz bi hamilelik geçirdim ama normal doğum yaptım. düzenli yürüyüş yapan, normal doğuma hazırlanan arkadaşım sezaryen oldu. bebek nasıl geleceğini her şekilde kendi belirliyor yani. sıkma canını😂