Dila5 31+3 olduk sağ göğsümde öylebbi acı var ki doktor notmal dedi ama anlık iğne batırır gibi biri cimcikler gibi bi acı. Yaşayan var mı ya cidden çok canımı acıtıyor
Selmanur10 Dila5 canım ben de 34+1 deyim sanırım normal çünkü benimde öyle çocuk benim hep sağ tarafta oraya baskı yapıyor oraların uyuşuyor artık normaldir bende uzun süredir çekiyorum bazen yemek yerken bile rahatsız ediyor otururken frlan normal
reisMom Dila5 sagıma dönüp yatarsam kalbim agrıyor ve gögüs altında batma yanma oluyor soluma yatarsam bir problem yok damarlardan mıdır nedir bende bilemedim aynı şey olabilir
Seydaaylin Dila5 aynısını yaşıyorum canım çok yanıyor sağ göğsümün tam altında batma hissi bazen de uyuşuyor neden acaba
ikizler_ Doğum yapınca şikayetleriniz geçti mi? Ben de aynı durumdayım felaket canım acıyor. 32+1 im.