Zeynoahm 38+6 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittim. Nstye girdim. Nst güzel dedi. Doğum yaklaşmış mı, ne kadar zamanım kaldı vs konuşmadı doktor benimle. Çatı muayenesi de yapılmadı. Anlayamadım