EceAydn benim aslında 1 kasımda 3 kiloydu doktorum bir hafta önde ama sorun olmaz dedi işte Pazartesi de iri bebek diye ultrasona gönderdi bugünde işte riske atamam dedi 🙈 yani normal beklerken herşey karıştı normali önermedi bile direk sezeryan dedi ve çok korkmuyorum desem yalan olur☺️