Arkadaşlar evham mı yapıyorum yoksa bu haftalarda yeri daraldığı için bebek daha mı zor hareket ediyor. 2 gündür falan geçen haftaya göre daha yavaş hareket ediyor gibi geliyor yani hareket ediyor sadece çok sert değil daha öncesinde maşallah aşırı sert hareketleri vardı ondan bi tık kafama takılıyor ama boşa da gitmek istemiyorum 36 haftada böyle yaşayan var mı. Bir de sanki bebek kanala mı girdi ne hareketleri kasıkta da hissetmeye başladım