39 haftalık olduk çok bugün ama hiçbir belirtimiz yok. Bebeğim ultrasona göre 2 hafta geriden geliyor. 3 kilo olmuşuz ama karın bölgemiz 2 hafta geriden. Süreci nasıl yönetmem gerek bilmiyorum. Normal doğum istiyorum. Doktorum da 10 mayısa kadar gelmezse 40 haftadan sonra riskli olur diye seseryana alırız artık dedi