Arkadaşlar iki tane doktor talibim var 27+6 haftalık hamileyim her ay devlet Hastanesi’nde kontrolüm var ve her ay herşey normal diyordu doktorum fakat pazartesi günü arım vardı böbreklerin de özele gittim hamileliğimin başında gittiğim doktoruma ve o bebeğin haftasina göre 2 hafta midesinin geriden geldiğini söyledi ve endişelendim napmaliyim yaşayan varmı