Esram_lina canım kızım hep kanamalıydı Sürekli ağır şiddetli kanama gelirdi Ve çok çok sık ultrosona girmek zorundaydım doğal olarak hamd olsun zararı olmadı kızıma☺️Bu hamileliğimdede 32 haftalığım toplam 5 kez girdim çünkü depremden Dolayı hastaneler iptal oldu açıkcası kızımda alıştığım için şuan sürekli endişeliyim ,oda kese ,kalp atışı ,cinsiyet ,deprem sonrası birde detaylıya girdim başka yok☹️🤦🏻♀️