Smg38 Arkadaşlar merhaba bundan 7 ay once mayis ayinda 14haftalik bebeğimin karnımda kalbinin durdugunu ogrendim ve akşamına dusuk yasadim 2yil sonunda hamile kalanlardanim çok yiprattim kendimi ama bu ay tekrar hamile kaldigimi ogrendim son adet tarihim 8 ekim suanda 5+3gorunuyor fakat kan degerlerim 2gunde bir 2kat olarak degilde yuzde elli atmis civarı artiyor dun sabah 1120 lerdeydi ve doktorum sagliksiz bir gebelik olacagindan şüpheleniyor şükür bugun vajinal usg ile bakip 4.5mm lik keseyi gördü dış gebelik yok en azindan dedi haftaya persembe tekrar cagirdi bebegi görebilmek ıçin fakat benide uyardi yaptigi kan tahlilinde progesteron seviyemde 8 yani düşük çıkmış kesenin bos olma riski var sagliksiz gebelik olarak adlandirmasi beni moralmen mahfetti doktorum.cok iyi biri tabi ki de doğruları soyleyecek ama insan yıkılıyor o persembe gununu beklemek bana asır gibi gelecek sanki aranizda boyle bir hadise yasayan ve sonuc alan varmi biraz uzun oldu kusura bakmayin 😔
Sema58 Smg38 canim benimde oyle kanda birden artmisti 2 kat olmasi gerekirken 4 kati mo 5 kati mo ne artmisti gec dollenmeden oturude olabilir suan 31 hf. Allaha sukur hersey yolunda icini ferah tut sen hic bsy olmaz 🙏
Azrazerin Smg38 ben erken haftalarda görünmüyorndiye sadece 6 haftalıkken gittim kesryi gördüm sonra 10. Haftaya kadar gitmedim 10. Haftada kıpır kıpır karşımdaydı bebeğim
Bisaniye Smg38 canım üzme kendini Allahın izniyle yolunda gider inşallah herşey dua et 🙏🏻 Rabbim sağlıklı gebelik sağlıklı doğum nasip etsin inşallah
Smg38 Sema58 benim sıkıntımda azar azar artiyor normali 48saatte iki 2katina cikmasi benimki yarılarda persembe günü insallah bebegimi gorurum bende hersey ALLAH dan 😔
Smg38 Azrazerin bende 6.haftaya kadar bekleme taraftariydim gtmedim saglikocaginda 2gunde bir kan tahlili yaptırdım fakat artislar 2kata cikmayinca doktoruma.yazdim oda artışlarin saglikli olmadigini soyledi😔 insallah saglicakla atlatir kucağına alirsin bebisini
Azrazerin Smg38 sıkma canını arkadaşımda öyleydi 50-70 -110-200 oldu diyordu bana sürekli yapıyordu bebeğini kuçağına aldı çoktan herşey allahtan doktorlar herşeye hazırlıyor seni bu konuda bizim kadar duygulu olamazlar 🙏🏻