alitalia Slxkldk doğu Karadeniz neresi mesela? Rize’de nahiye diye bir yerde kaldık tertemiz kahvaltısı da muhteşemdi. Çok tercih edilmediği için de çok temizdi çok memnun kaldık
merveogrtmn Biz de balayı için Rize Çamlıhemşinde Zifona Bungolava gitmiştik. doğası, kahvaltısı, odaları, işletmecisi her şeyiyle çok memnun kaldık. İki yıl olacak eşimle hep anıp özlem duyarız
merveogrtmn Syma_07 valla biz de öyle doğumdan sonra bebeyle gidelim bir de diyoruz nasip kısmet artık 😅
Minnosaannee Slxkldk bizde Erzurum dayız . karadeniz turu yapmak istiyoruz hatta pıst açmıştım ama havalar bi türlü iyileşmedi 🤷♀️
alitalia Slxkldk Cafe olarak geçiyor da numara bulurum isterseniz. Butik otel tarzı ama çok otantik dere kenarında
Slxkldk Minnosaannee geçen sene izin alamadım işten bı sene hamileyim havalar daha soğuk o yüzden doğumdan sonra gitmek istiyorum haziranda doğumum Eylül başında gitmek istiyorum
Slxkldk alitalia canım aklımda biraz araştırıyım tekrar yazarım olmadı. Doğumdan sonra gitmeyi planlıyorum
Zeyzey055 Gogalay instagram da bakın isterseniz camlihemsinde https://instagram.com/gogalay?igshid=YmMyMTA2M2Y=