Zumzumi23- Merhaba kızlar 6 haftalık gebeyim şekerim ve tiroid biraz yüksek çıktı neler yapabilirim önerileriniz var mı
Minigininannesi Zumzumi23- şeker için diyetisyen bilgi verir zaten nasıl yemen gerektiği ile ilgili detaylı bir şekilde canım. Troid icinde ilaç veriyorlar sorun olmuyor
femme Zumzumi23- troit jcin ilaç verecektir. Düzenli kullanımda düşüyor benim gebelik öncesinde de vardı. Düzenli her ay takip yaparsınız. Şeker içinde diyet yapmanız lazım dahiliye sizi diyetisyene yonlendirir