Bende 9 haftalığım değerim çok yüksek çıkmadı 1,77 çıktı rubella IgM
Doktor beni o kadar korkuttu ki 7 haftaliktim, 1 hafta çok stres yaşadım. Sonra geçmişte gecirmişimdir diye düşünüp kendimi ferahlattim. Henüz avidite testi olmadim ama içim ferah. Allahın izniyle bir şey çıkmayacak diye inanıyorum. Allah hepimizin yavrusunu korusun. Evlat ile imtihan etmesin 🤲🏻🖤