aysenur30a Hanımlar göbek,kalça,bacak,göğüs için çatlak kremi tavsiyeniz var mı? Ve hangi ayda başladınız kullanmaya. Ben 12. Haftadayım karın bölgem baya gergin sert hissediyorum kullanmam lazım sanırım.
Novamomy aysenur30a bio oil ve lierac kullanıyorum hamileliğimi öğrendiğim anda başladım bol su tüketiyorum ama az da olsa catlama var 🤦🏻♀️
Bet1 aysenur30a ben ilk hamilelikte 12. Haftada başlamıştım ama hiçbiri bir işe yaramadı inşallah sizde yarar. Şu an 2. Hamilelik 30 olduk çok şükür yenisi eklenmedi
Skdinc aysenur30a Ben daha hamile kaldığımı öğrendiğimde başlamıştım bio oil. Bir tane bile çatlağım olmadı. Ama bence genetik bir şey. Aramız bir hafta olan arkadaşımda kullandı başından hatta o benden daha dikkatliydi. O çatladı hep. Benim annemde felanda yok çatlak. Biraz sanırım cilt yapısıyla da ilgili.
Funda-01 aysenur30a 32. Haftamdayim en iyisi olsun diye lierac krem alıp kullandım ama heryerim çatladı yinede malesef 😕 başlamanızı tavsiye ederim ben geç basladim belki de ondandır ama herkesin vücudu farklı oluyor tabi
guzelanne01_ aysenur30a bio oiil kullanıyorum hamileliğimi öğrendiğim anda başladım bence sizde başlayın kızımdada aynısını yaptım Öğrenene kadarda bebe yağını her duş sonrası vucuduma kullanırım zaten
Mine16 aysenur30a ben 16. Haftada kullanmaya başladım. Sadece kakao yağı sürüyorum şuan 32. Haftadayım sıfır çatlak. Bu arada basenlerim de hamile kalmadan önce de çatlak vardı oralara da hep sürdüm çatlaklarımı yok oldu resmen 😃 her akşam yatmadan önce sürüyorum