ikiminiskoala doktorlar bu tarz şeyleri çok önermezler hatırlamıyorum bayago zaman geçti bazen kese kendini tamir edebiliyor bir arkaşom var oda 17 haftalıkken aynı durumu yaşadı kese kendini tamir etti enfeksiyon kapmadıgımız sürece bir aıkıntı olmuyor tabi bu biraz doktorla da alakalı bir durum ben vajinismus hstasıyım alttan muayene sıkıntım var alttan muayene hiç olamadım turnosol kagıdı ile bakıldı suyun geliyor dediler ama bariz belliydi biieyler akıyordu iyi bir doktora denk gelmiştim sezeryan la oldu dogum inşallah herşey güzel olur sizin için de 🤲