Brisii Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı suyunun güzel olduğunu söyledi rahim ağzında kapalı dedi doktordan sonra biraz yürüyüş falan oldu hastanede iç çamaşırımda peçete koymuştum o ıslanmış baya acaba idrar mi kaçırıyorum yoksa başka şeymi o :(