Miya-m Kızlar akşam üstü züber çikolata yiyip 1 saat sonra şekerimi ölçtüm 98 🤩 çok iyi değil mi ? Sizde bu tarz şeker ilavesiz çikolata kaçamağı yapıyor musunuz ?
ElifTzl Miya-m Ben hamileligim boyunca tatli istegimi zuber ile gecistirdim hep kakaolu findikli olan.Ara ögün aksam yemek sonrasi cay ile vs asla cikmadi sekerim kilo bile yapmadi gunde 2 tane felan yedim.Cok zam geldi onlara ama trendyolda toplu halde ucuza aldim simdi doguma kadar idare eder beni🥱
SSumm ElifTzl ay ciddi mi deneyeceğim mutlaka. Valla fiyatı falan umrumda değil yeterli tatlı birşey olsun 🤭🤭🤭
Miya-m SSumm kendinizde evde muz ile tatlı yapabilirsiniz. 1 Muz, 2yumurta, 1 kaşık yulaf unu çırpıyorum arkalı önlü pişiriyorum tavada o kadar tatlı güzel oluyor ki deneyin :)
beniminikuzum08 Miya-m ya beldede çikolatalar öyle hatta çanta yiyip ölçmüştüm 1 saat sonra 103 falan çıktı Ama iş yerinde içtiğim bir kase ezogelin çorbası ve iki dilim kepek emek 170 çıktı anlamadım gitti valla
SSumm Miya-m ay ben böyle şeyleri çok yapiyodum hamilelikten önce şimdi herşeyden korkuyorum bu gebelik şekerinden dolayı ☺️ deneyeceğim teşekkür ederim 🥰
SSumm beniminikuzum08 mercimekten dolayi olabilir mercimek yediğim zamanda biraz yüksek çıkıyor benim
tostperisi Bimde şeker ilavesiz yazan bir çikolata var mor kutulu kahve yanına 1-2 kare ondan yiyorum bende ne kadar inandırıcı bilmiyorum stevia ile tatlandırılmış sanırım ama denedim kaç kere ölçtüm çıkartmadı o da şekerimi :)
Miya-m tostperisi yapay tatlandırıcı var diye denemedim onu. Bu züber tarzı daha sağlıklı sadece meyveden geliyor şekeri. son aylar sabredeceğiz 🙏🏼