Kızlar 36 + 3 haftalığız bugün kontrolde doktor bebeğin suyu azalmış dedi bol bol su iç haftaya tekrar bakıcam dedi yalnız eve geldim sızıntı şeklimde su geliyor iç çamaşırımı değiştirdim yuvarlak 2tane 1 lira şeklinde su geliyor başına gelen varmı hastaneye gidecem korkuyorum ne yaparlar sizce