Canım benimde o haftalarda tansiyonum çok düşüktü. Öncelikle elektrikli bir cihazla ölçüyorsan gebelerin tansiyonunu doğru ölçmüyor o cihazlar civalı tansiyon aletleri daha doğru sonuç veriyor. Tansiyonun düşmesi yükselmesinden çok daha sağlıklı gebelikte. Tansiyonun düşüyor çünkü vücudun kan basıncını bebeğine gönderiyor bu yüzden senin Tansiyonun düşüyor. Korkucak birşey yok ama yinede doktoruna gittiğinde söylersin. Çok kötü olduğun zamanlarda tuzlu bir ayran içip ayaklarını havaya kaldır çok iyi geliyor. Dikkatli ol ani hareketler yapma ve gündüzleri sıcak vakitlerde dışarda yalnız olmamaya çalış 😊🌸