pinkioctober Alt değiştirirken ıslak mendil yerine sadece su ve pamuk kullanan var mı aramızda tecrübeli anneler? Suyunu nası muhafaza ediyorsunuz her defasında değiştiriyor musunuz yoksa bi kapta sürekli bekliyor mu
beyzacmvrc pinkioctober geçenlerde kullanılacagi zaman islatilmaso daha iyimis enfeksiyon riski tasiyomus doye okudum sonrasında idrar yolu enfeksiyonu yapabiliyomus bekleyince. Beşlik bi siseye kaynamış soğumuş suyu koy mesela. Her seferinde kaba azar azar dokersin değiştirirsin her seferinde yeni pamuk yeni su Pamuğu ıslak bekletme
Tmtugbaa pinkioctober canım ben daha doğum yapmadım ama ilk zamanları için temizleme mendili aldım ılık sıcak olmayan au ile Yani direk çeşmeden sıcak su akıyor ordan hazırlar yanına giderim diye düşündüm kap yerine sürekli aynı suyu kullanmak temiz gelmiyor bana
CmreKsidar pinkioctober bende tupperın ıslak mendil kutusu var ilk doğduğunda pamukları ıslatıp koyuyordum hiç kurumuyordu şimdi ıslak mendilleri yıkayıp koyuyorum kurumuyor
pinkioctober CmreKsidar onu bulup alayım o zaman içimden ıslak mendil kullanmak gelmiyo çünkü pamuk stoğu yapıcam şimdi😄 pişiği çok artırdığını düşünüyorum açıkçası yeşekkür ederim