Jura Arkadaşlar 20+4 hamileyim 16.haftadan beri bebeğim baya hareketliydi.20. Haftadan sonra yani kaç gündür hareketleri epey azaldı.endişelenmelimiyim bilmiyorum aynı şeyleri yaşayan arkadaşlar varmı.
Hs4523 Jura 20. Hafta hareketleri için düzenli bi hafta değil ben o haftada ancak dinlenme halinde bebeği hissediyordum çalışırken hiç hissetmiyordum hareketleri şuan 24 ün hareket halindede hissediyorum artık hafta hafta dahada güçleniyor
Janset2105 O dönemlerde benim de bir süre azalmıştı hatta bazen hiç hissetmediğim oluyordu tatlı bişeyler yiyip sola yatınca bir iki hareket hissediyordum sonra içim rahatlıyordu 25 haftadan sonra bayaaaa bir hareketlendi benim bebeğim artık her gün düzenli takip ediyorum uyuyup uyandığı zamanları bile anlıyorum. Bence endişe etmeyin
Janset2105 Elner canım şu zamana kadar hiç hissetmediysen 20 den sonra hissetmeye başlarsın ama dediğim gibi asıl hareketlenmeler 25 haftadan sonra artık anlaşılır hale geliyor ben şuan 30 haftadayım 31 e gireceğim daha düzenli hareketlerini hissediyorum.