
Kızlar selam 20 haftalık olacagız yarın bugün komşumun birisi karnımı elledi elimin olduğu yerin biraz daha üstü yani özel bölgemin üstü bebeğin aşagıda gibi yat biraz dedi ama bana 17 haftalıkken gittiğimizde hiç doktorum bebeğin aşagıda vs gibi şeyler söylemedi herşey yolundaydı bu aralar sürekli hissediyorum dışardan da görüyorum hareketlerini bazen özel bölgemin hemen üst kısmından vuruyor bazen yanlardan vuruyor bazen de göbek deliğimin yan taraflarından vuruyor yarın kontrolümüz var detaylı komşu öyle diyince aklımı karıştırdı bebeğin onun diyişine göre aşagıda oldugunu söyledi bebek şuan özel bölgemin üst kısmında olması normla mi yoksa aşgıda mı yani umarım derdimi anlatabildim özel bölgemin üstü dediğim göbek deliğimden 2 parmak aşagısında işte bazen ordan vuruyor bazen yukarlardan