YuvarlanamayanPaanda Selammm Beybiler Kimyasal gebelik yaşayanlar ne kadar sonra hamile kaldınız acaba 🥰😘
MihrimahVeAnnesiii YuvarlanamayanPaanda 1 ay sonra 😊 Nisan’da geçirmiştim Mayıs’ta korundum Haziran’da hamile kaldım 😊
tugba04 YuvarlanamayanPaanda bende mart ayında kimyasal yaşadım korunmadık ama bu ay olmadı malesef bakalım hayırlısı inşallah en kısa zamanda güzel haberler alırız
YuvarlanamayanPaanda MihrimahVeAnnesiii Dr bana hiç korunma dedi ve gecen ay kimyasal yaşadım ve yumurtlama günlerimi çok takip ettim bakalım nasıl olacak 😍