Ybvvv Merhabalar adetime 2 gün var yumurtlamanın üzerinden 12 gün geçti bu şimdi gebelik var demek mi oluyor🥺🥺
tugce68 Ybvvv var gibi net çıkmış çizgisi ayy hayırlı olsun inşallah 🥹❤️🔥 darısı bana dua edin nolur 🙏🏻
UmmNasuh Ybvvv tebrikler hamileseniz büyük ihtimal ama siz yinede nolur nolmaz kan verin içiniz rahat etsin
Ybvvv UmmNasuh evet evet kan verip netleştireceğim , yoksa tam anlamıyla eşime bile söyleyemeyeceğim daha😅
Cananberat777 Ybvvv evet var hayırlı olsun bende oğlumda Ovülasyon testınden 11 gun sonra bu erken gebelık testıyle ogrenmıstım silikligi bile bu sekıldeydı sonra kan verdım 41 çıkmıştı degerım sızde ınsallah guzel haberler alırsınız ☺️