Merveer96 Arkadaşlar merhaba en son 11. Haftada ikili tarafa test yaptırdım doktorum 4 hafta sonra gel dedi 16.haftada tam olarak ne yapılıyor üçüncü tarama testi yaptıran var mı?
ikiprensannesi__ Merveer96 cinsiyetini söyler istersen 3 lu test yapar birde organlarına felan bakıyor birde genelde
Mama30 Merveer96 genelde ikili de sorun çıkmadıysa üçlüye gerek duymuyo doktorlar benim doktorum istemedi
Tugraseda Merveer96 ikili testte sorun cıkmayınca 3lüye gerek yok dedi bana doktorum rutin kontrole çağırmıstır bence
Maras46konya-00 Vala 16. Haftadayım ayın 8 ine gideceğim bakalım bilmiyorum ben ikili tarama testi yaptım da iyi çıktı başka ne yapar bilmiyorum
Merveer96 ikiprensannesi__ cinsiyeti ikili tarama testinde söyledi bende ekstra bir şey yapar mı diye düşündüm detaylı ultrason 20.haftada herhalde
ikiprensannesi__ Esrayunus Üçlü tarama yapılıyor ama ikili temiz çıktıysa gerek olmaz birde gelişimine bakar işte bebeğin başka bişey yapmaz