Kızlar 3 buçuk yaşındaki oğlumun gecen hafta sırtında bı kasıntı vardı hıc bısey yapmadan 1 hafta da gectı ıkı gündür de kolunda ve omzunda kasıntı vardı bugün doktora götürdüm oda test falan yapmadan uyuza benzıyor dedı şampuan şurup ve solüsyon verdi bende hamıleyı sımdılık bende bısey yok ama ben bısey anlamadım uyuz mu degıl mi bıde evde gecırebılcegım başka bısey var mı yardımcı olursanız cok sevınırım 🥺