Meraba anneler.36+4 haftalik hamileyim kız bebek bekliyorum 17 mayisa sezeryan günü verilmişti Benim dün doktor kontrolüm vardı doktorum bebeğin küçük olduğunu soylemismiydim dedi hayr dedim boyu diger ölçüleri iyi ama göbek cevresi 34+5 e uyumlu 17 mayıstaki dogumu erkene alabiliriz böyle devam ederse dedi protein ağırlıklı beslen dedi bi de bebegimin kilosu 2700 kizlar biraz korktum acikcasi başına gelen var mı doğunca bebeğinde bi sorun olan yada küveze alinan var mi