Özelde Önder Ercan çok övülüyor gittim ben ilgisinden aman aman memnun kalmadım.
Abdullah tok muhteşem ötesi bir adam yani ona hislerimi anlatmam mümkün değil, hem doktor olarak hem insan olarak bulunmaz biri. Tıp fakültesinde Abdullah Toka gidin bence. Benim depremde evim yıkıldı o yüzden Adana’da ailemin yanındayım Maraş’ta olsam bir dakika düşünmez Abdullah Toka giderdim. Akrabamızın üçüzleri de önce Allah sonra onun sayesinde sağlıkla doğdular