gggb Aynı kaderi yaşıyoruz 🫢😍 hep normal olsun istiyordum ama bebişin kilosu en son kontrolde 3600 çıktı doğuma kadar 4 kiloyu bulur diye 10 mayısa sezaryen günü aldım. İlk gebelik olunca hayliyle insan korkuyor 🤦🏻♀️ Ben bebeğin hareketlerinde azalma hissediyorum neredeyse hiç hissetmiyorum 38+4te yani yarın doğuma gidiyoruz şaka gibiii 😁🧿🌸Hakkımızda hayırlısı olsun Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah