aaysegull12 Kızlar son 1 gün kaldı beni stres bastı. Sağlıkla doğum olacak mı sonrasında bebeğe güzel bakabilecek miyim sorumluluk tavan yaptı sizde de oluyor mu ayy bana motivasyon lütfen ☘️
Sacmalama_engiinn aaysegull12 kızıma hamileyken bende de öyleydi ama doğumdan sonra zaman öyle bir çok iyi bakıyorum zaten tek başımayım �lk başlarda zorluğu çok oluyor ama sonradan alışıyorsun hiç merak etme herkes Çocuk bakıyorsa Sen de bakarsın şimdiden hayırlı olsun canım İnşallah kolay doğumun olur
Bebiskosuu Ayy çok sevindim ben sizin için risk olunca da insan sağsalim ileri haftalara gelsem diyor birilerinin heves ettiği durumdasınız öyle düşünün ❤️
aaysegull12 Zynp-1 senin ne kadar kaldı canım bebeğimin eşyalarını güzelce hazırladım şimdi bakınca ayy diyorum nasıl olacak 😅
Zynp-1 aaysegull12 benim de 25 gün kaldı gözüküyor programa göre 36+4 ü bitiyoruz 💖 heyecanlıyım ve korkuyorum vallHahi