Bir yıldır bebek düşünüyorduk fakat olmuyordu bu ayda adetime 10 gün varken kanamam oldu açık renkte pembemsi bir gün sürdü iki gündürde kahverengi akıntı vardı erken gebelik yaptım çıkmadı bugün doktor ultrasonla baktı kist ve iltihap gördü rahimde kalınlaşma var dedi kan verdirdi verdim ama negatif sonuç 😔 iltihap için ne yapabilirim yaşayan var mı bu durumu iltihap kısırlığa kadar götürüyormuş