Sehermuglu70 Kızlar ciğer geliştirici yaptıran var mı ? Yan etkileri oldu mu ? Bikaç kişi tansiyon yüksekliği yaptı falan yazmış ? Yardımlarınıza ihtiyacım var
Sehermuglu70 bitterciko HanifeAsya Mslme_0krkmz neanladinyurdagull Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız Allah razı olsun 🌸🌷
Mslme_0krkmz Sehermuglu70 4 doz oldum bende tansiyon düşüklüğü olmuştu bı kaç gün birde bebeğimin hareketleri azalmıştı sonra düzeldi tansiyonum da bebeğimde hiç durmuyor şuan
neanladinyurdagull Sehermuglu70 34. Hafta doğum başladı ciğer geliştirici vuruldu hem ilaçlar vs hastanede yattım birgün bir hafta sonra doğuma gittim ama ciğer geliştiricinin yan etkisini görmedim