Doktorum ilk kontrolümden bu yana bana ısrarla “sakatat yok, özellikle ciğer yemiyorsunuz” dedi. Hurafeden dolayı değil de bilimsel olarak bir gerekçesi varmış. 24. haftadayım, geçen tekrar sorup şansımı denemek istedim, “doğuma kadar ciğer yok” dedi. Yiyemiyorum o yüzden. Bence siz de doktorunuza danışın, ciğer riskli olabilir