Tweety11 Kizlar 16+3 üm bugün oğlum olacağını öğrendim, cok şükür kontrolümde de bi sıkıntı yok , sizler ne durumdasınız? 😊
Prensess35 Tweety11 rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim bende 16+4 kızımın olacağını öğrendim çok şükür 👼 bugün 18+4 olduk 🤗