Ebrumertruzgar Bugun doktora gittim 21 kasima sezeryan gunu verdi hem korkuyorum hem heyecanliyim bir an once olsun istiyorum ama korkuda agir basiyor
EceAydn Ebrumertruzgar 22 kasım benimde 🙈 Heyecanım var ama kendimi dizginlemeye çalışıyorum yoksa o zamana kadar uyuyamam heralde 😁
AyteNil Ebrumertruzgar 28 kasımda bizim sezeryanla kızımıza kavuşma günümüz inşallah 🧿🙏🏻🥰 herkese hayırlı doğumlar mezun olma yolunda son düzlükteyiz 🙈😂
istanbulluanne Yaso Siz kac haftaliksiniz acaba. Benim bebekte dönmedi 36+5 im cumartesi sezaryen günü vercek. 27 kasimdan sonra seç bir gün dedi bende 30 kasim düşündüm 😊
Ebrumertruzgar gamzeozer16 bnmde 19 uydu bugun 21 olsun dedi doldurmys galiba o gunu heyecanliyim ama korkuyorum
EceAydn Ebrumertruzgar yani şöyle korku var; bebeğime bir şey olursa diye. Ama ameliyat korkum yok öyle yada canım çok acır mı gibi şeyleri düşünmüyorum 🤦🏻♀️
mujdefem EceAydn aynen benimde çocuğum sağlıklı olsun da ameliyat korkum yok ama son zamanlara yaklaşınca cocukla ilgili endişe daha da artyormul onu anladım
Mrv06 reinamm aşk olsn bn yay burcuyum 😄😄 normal doğsa aynı gün doğacaktık . Sezeryan olunca 10 gün önce alıyo yine yay ne olacak ki 😄😄
AyteNil reinamm Aaa valla hiç burçlar yönünden düşünmemiştim 🙈😊 benim ablalarım iki yiğenim yay eşimde akrep ikisi içinde sıkıntı görmüyorum valla önemli olan sağlık 🤷🏻♀️😊
NadireKocaYlmaz Saatler sonra bende sezeryana giriyorum uyuyamıyorum heyecan hepsi var allahım hepimizi bi avazda kurtarsın inşallah ☺️
EceAydn Mrv06 bana evde olmama rağmen çabuk geçiyor ya 🤦🏻♀️ Ki çok sıkılıyorum evde ama sanki hemen akşam oluyor sonra sabah😕
mujdefem Mrv06 bende yay burcuyum 23 kasımda Allah izin verirse kızım da yay oluyor yay iyidir 🙈👌🏽🙏🏼😍
Mrv06 EceAydn canm bn hastaym bide hastalığı atlatamadm 2 haftadır onunda etkisi var günler çok yavaş ve sıkıcı geçiyo
EceAydn mujdefem evet benim icinde oyle. Bir de burda bazen olumsuz dogum hikayeleriyle karsilasiyorum sonu kotu biten. Okumuyorum zaten artik insani cok etkiliyor acaba benim de basima gelir mi diye.
mujdefem EceAydn Allah korusun🙏🏼işte dedim ya zaten endişe everestte bir de yaşanan anlatılan olaylar biraz uzak kalmak gerekiyor..