Zeyno19 o birçok gebenin başına geliyor sanırım. Bebeği görme heycanı, doktor birşey diyecek mi endişesi vs vs. Kimisi de genel olarak hastane ortamında geriliyor her zaman. Evde düzenli olarak ölçüp doktoruna bildirdiğin sürece bir sorun olacağını düşünmüyorum. İlk hamileliğimde doktorum bana tansyon günlüğü tutturmuştu. Düzenli ölçüp not ediyordum sende öyle yap istersen için rahat etmiş olur böylelikle 🥰