Hiilal0606 canım ben az önce geldim hastaneden beta 86.3 papp-a 1.02 çıkmış e nabiz da gördüm çok panikledim devlette yaptırmıştım ama doktorla 2 hafta sonra gorusecektim randevusu yoktu o yüzden bugün özele gittim doktor bu değerler tek başına bisey ifade etmiyor bunlara takılma dedi ultrasonda detaylı bakti ense kalınlığı ve sağlığı çok iyi dedi elhamdülillah. Grafiği getir bana devletten alda dedi . Eğer şüphen varsa sende sakın üzülme takılma bunlara inşallah güzel şeyler olur güzel şeyler duyarsın ❤️❤️