Busraa-aa Arkadaşlar merhaba 8+3 gebeyim elektrikli sobanın önünde biraz fazla duruyorum soğukluğu sevmiyorum bi sorun olur mu
NewMom__ Busraa-aa ne gibi bir sorun olcak kii olmaz tabiki. Bebeğin sağlığı böyle küçük şeylere kaldıysa yandık 😂
ArvenMom Busraa-aa yani fasulye kadar çocuğa ne yapabilir ki çocuk göbeğine yapışık değil ki bir sıvının içinde böyle şeylere takılmayın yoksa 9 ay geçmek bilmez
VussVuss Busraa-aa gebeligin basindan bu yana elektrikli battaniyeyle uyuyorum aksamlari sicak sicak 😌doguma az kaldi hicbir sikintiyla karsilasmadim ki duş konusunda da cok dikkat etmedim acikcasi. Sizde de sorun olacagini sanmıyorum
Busraa-aa Ayy teşekkür ederim yaa gerçekten içimi rahatlattıniz internette öyle söylemiyor işte bende hep bi korkuyla yaklaştım 🌸❤️
NewMom__ Busraa-aa güzelim gebelere sıcaklık şu açıdan iyi değil sıcaktan tansiyon düşebilir , bayılabilirler o yüzden. Ama böyle bir sıkıntın yoksa ve seviyorsan zaten seni etkilemez takılma böyle şeylere🌸
Busraa-aa NewMom__ çok şükür öyle bir sıkıntım yok teşekkür ederim herkese ilgilendiğiniz için gönül rahatlığıyla ısınabilirim o zaman 🌸❤️