bsrcap Doğum yapan anne arkadaşlar, hastanede doğum sonrası nasıl bir lohusa takımı kullandınız? Gecelik mi, sabahlık mı, pijama takımı mı? Hangisi veya hangileri? Doğumunuz hangi şekilde oldu ve hangisiyle rahat ettiniz?
Zeyneparsln bsrcap ilk zaman uzun gecelik giyilmesi rahat oluyor sürekli bez ped değiştirildiği için hemşireler kontrol ettiği için
elifsugrcn bsrcap elbise tavaiye ederim kanaman olacagi icin ped veya bez degiştirmede wc de çok kolaylik oliyor
Agg0207 bsrcap ben lohusa pijama takımı aldım elbise normal doğum yapanlar için iyi ama lohusa takımlarında zaten pantolonunu beli ayarlanmali oluyor daha rahat ettiriyor bence şimdi yine bir takım lohusa seti Alicam bir tanede düğmeli büyük beden pijama takımı alirim
elifsugrcn bsrcap yeterlidir herhalde ben otururken bacaklarima dolanmasin diye bir tik daha kısa bir şey almıştım
bsrcap 35_tecrube Pijama için zor diyorlar özellikle sezeryandan sonra dikişleri vs can acıtabiliyormuş. Normalmiydi doğumunuz sezeryan mı?