10 aydır olmuyordu ,aşırı derece de adet sancısı yaşıyorum ama bir türlü gelmiyor ,bugün de ağrıdan acillik oldum acilde test yaptılar ve gebeyim.😀beta 941 çıktı ama kese görünmedi ,bu adet sancıları daha ne kadar sürer ki?baya kötü..kese ne zmn görünür acaba? Ve ben o kadar kafaya takıyordum ki olmuyor diye şimdi bakıyormuşsun boşuna üzülmüşüm.kesinlikle bol dua edin çare bu…Bir de ben bu ay ekstra yürüyüşümü artırdım ve adetten yumurtlamaya kadar böğürtlen kökü suyu içtim ama en önemlisi çok dua ettim ramazanda çok içten istedim..adetten 6 gün önce test yapmıştım negatifti bu arada..Allah ım isteyen herkese versin