Nurcanben arkadaşlar en az bı 4 yaşına kadar kullansın istiyorum sizce hangisi aşırı kararsız kaldım ?
Belacivciv Nurcanben 4 yaşa kadar kullansın diyorsanız park yatak almanız lazım. Üstteki tahta beşikten ayaklanmaya başladığı zaman düşebilir. Aralara kolu bacağı sıkışabiliyor bir de. Ben park yatak kullanıyorum, 16 aylık kızım, rahat şuan için
Eflinnisa Nurcanben bende üsttekinden var 4 yaşında oğlum rahat 1 sene daha kullanır yengem de ondan kullandı 3 çocuk büyüttü o beşikte şuanda oğlu 4 buçuk yaşında onda yatıyor
Sulekurall Benim iki yeğenimde tahta beşikte çok yatamadı kenarlarında korumalık olmasına rağmen hep sıkışıyorlardı sonra park yatağa geçtiler ben o yüzden direk park yatak aldım 🤷🏻♀️
Elif_p Nurcanben su an kızım 1.5 yasında cok rahat kullanıyor bence daha 1-2 yıl da kullanır yegenim mesela 5 yaşına kadar yattı park yatakta
Utkum2014 Nurcanben ben ilk oğluma üsttekinden aldim yatmadi doğru düzgün sonra bodruma kaldirdik şimdi tekrar hamileyim o bodrumda duruyor yeni park beşik aldim el ele madre park beşik kategorisinde en iyisi yani ben alttaki diyorum 🥰
nilsmomy Nurcanben ahşap beşik kullanıyorum çok memnunum ama değil 4 yaş 1 yaştan sonra zor çünkü dar bebekler bir yerden sonra dönerek uyumaya başlıyor uzun vadeli bir şey isterseniz park yatak öneriyorum
Tubaut Nurcanben tabiki park yatak 1 yaştan sonra kalkıyorlar düşme tehlikesi oluyor park yatak ile çok rahat ettim
tunasmom Nurcanben park yatak almanı tavsiye ederim bende park yatak aldım diğerine göre daha kullanışlı uzun sürede gider zaten ve kolayca katlanıyo bi çanta oluyor kaldırmasıda kolay ve fazla yer kaplamıyor