Pemberuya valla canım benim hayatım resmen o gugus kalkanları şu an 2. Hamileliğim kaldirdigim yerden çıkarırken öpüp severek çıkardım 😂 çünkü 4 ay boyunca çok çektim ne sürsem ne yapsam iyileşmedi lansionh krem ayva çekirdeği kremi zeytinyağı yurtdışından başka bir krem getirdi akrabamız yok yani işe yaramadı sagip vermeye başlamıştin arada ortası delinmiş kan akıyordu zaten. Göğüsün iyileşmesi için önemli olan bir şeye temas etmemesi özellikle göğüs pedi çok yara yapıyor. Sütyene tsorte temas etmesi mahvediyor üst kısım çıplak gezsen sütler akıyor memeden. Göğüs kalkanı hem teması kesiyor hem içine sütte birikiyor sütun orda birikmesi iyileşmesine de yardımcı oluyor. 4 ayda geçmeyen yaralar 3 gün sürmeden iyilesmisti. Çok uzun anlattım ama çok şey yaşayıp 2.5 sene emzirmeyle kapattım olayı 😂